Accepted Submissions

  • Bourdieu Sosyolojisi Bağlamında Bir Alt-Alan Olarak Yerel Basın: İzmir Örneği
    Gokcen Basaran Ince Aug 5, 2019
  • Perspectives on Fatherhood and Manhood in New Media: A Narration Analysis of Polish, Turkish and British ‘Daddy Blogs’
    İdil Sayimer , Malgorzata Rabenda Derman Sep 24, 2019
  • Geçmiş ve Gelecek Arasında Yeni Medya Kültürleri ve Dijital Kültür Arkeolojileri
    İLKER ERDOĞAN Sep 25, 2019
  • NORMALIZING HUMAN-ANIMAL POWER RELATIONS THROUGH MEDIA: ZOO DISCOURSES IN TURKEY
    Sezen Ergin Zengin Oct 9, 2019
  • Kiki ve Bouba Etkisi Olarak Bilinen Ses ve Şekil Sembolizmi Teorisinin Pazarlamada Uygulanabilirliği
    NARGIZ ZULFUGAROVA , Cenk Arsun Yüksel Dec 5, 2019
  • Big Data, Artificial Intelligence, and Machine Learning Algorithms: A Descriptive Analysis of the Digital Threats in the Post-truth Era
    Tirse Filibeli Dec 5, 2019
  • Adaptation of Turkish Brands to the Debranding Strategy
    Meftune ÖZBAKIR UMUT Dec 5, 2019
  • MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİMİ KALİTESİ BELİRLEYİCİLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
    S.SÜREYYA BENGÜL Dec 5, 2019
  • YENİ NESİL KURUMSAL KRİZ NEDENİ OLARAK NEGATİF HALKLA İLİŞKİLER KAVRAMI
    ELGİZ YILMAZ ALTUNTAŞ , Gülay Öztürk Dec 9, 2019
  • ÖZEL ETKİNLİKLER İÇİN GENİŞLETİLMİŞ TÜKETİCİ ODAKLI MARKA DENKLİĞİ MODELİ ÖNERİSİ - EFES PİLSEN BLUES FESTİVALİ ÖRNEĞİ
    Levent Özkoçak Dec 10, 2019
  • Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
    Sena Kılıç , Elif Karaosmanoğlu Dec 11, 2019