BibTex RIS Cite

The Profiles of Market Mavens and Attitudes towards Shopping in Turkey

Year 2012, Volume: 2 Issue: 2, 118 - 130, 31.12.2012

Abstract

Türkiye'deki Pazar Eksperlerinin Profil Özellikleri Ve Alışverişe Yönelik Tutumları

Year 2012, Volume: 2 Issue: 2, 118 - 130, 31.12.2012

Abstract

Tüketiciler alışveriş yaparken çeşitli risklerle karşı karşıya kalmaktadır. Bu riskleri ortadan kaldırmak için çeşitli kaynaklar kullanmaktadırlar. Bu kaynaklardan biri de tüketicilere bilgi sağlayan kişilerdir. Bu kişiler yenilikçiler, fikir liderleri ve pazar eksperleri olarak sınıflandırılmaktadır. Bu çalışmada pazar eksperlerinin profil özellikleri ve tüketicilerin alışverişle ilgili genel tutumlarının belirlenmesi amaçlanmaktadır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Dursun Yener

Publication Date December 31, 2012
Submission Date January 5, 2015
Published in Issue Year 2012 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Yener, D. (2012). Türkiye’deki Pazar Eksperlerinin Profil Özellikleri Ve Alışverişe Yönelik Tutumları. Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges), 2(2), 118-130.