E-Ticaret
platformları, insan-bilgisayar etkileşiminin hızlı büyüyen alanlarından
biridir. Artan sayıda platform ve etkileşim fırsatlarıyla E-ticaret
platformları günlük yaşamımızda önemli bir yer tutuyor. Geleneksel ticarette
olduğu gibi, e-ticaret platformları da hedef müşterilerinin ihtiyaçlarına göre
oluşturulmaktadır. Kitlesel kullanım için faarklı platformlar var, ancak
çeşitli kullanıcı grupları için özel platformlar da var. Türkiye’de belirli
cinsiyetlere adanmış bu tür platformlar oldukça popülerdir, ancak yine de
kullanıcıların çoğu toplu e-ticaret platformlarını tercih etmektedir. Bu
projede; Bir öğe satın alırken arama sürecinde cinsiyetlerin farklı
ihtiyaçlarını anlamak için, platformlardan bağımsız olarak cinsiyetlerin
e-ticaret kullanımı araştırıldı.
E-Ticaret
platformları, insan-bilgisayar etkileşiminin hızlı büyüyen alanlarından
biridir. Artan sayıda platform ve etkileşim fırsatlarıyla E-ticaret
platformları günlük yaşamımızda önemli bir yer tutuyor. Geleneksel ticarette
olduğu gibi, e-ticaret platformları da hedef müşterilerinin ihtiyaçlarına göre
oluşturulmaktadır. Kitlesel kullanım için faarklı platformlar var, ancak
çeşitli kullanıcı grupları için özel platformlar da var. Türkiye’de belirli
cinsiyetlere adanmış bu tür platformlar oldukça popülerdir, ancak yine de
kullanıcıların çoğu toplu e-ticaret platformlarını tercih etmektedir. Bu
projede; Bir öğe satın alırken arama sürecinde cinsiyetlerin farklı
ihtiyaçlarını anlamak için, platformlardan bağımsız olarak cinsiyetlerin
e-ticaret kullanımı araştırıldı.
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 26, 2019 |
Acceptance Date | December 31, 2018 |
Published in Issue | Year 2019Issue: 30 |