ÖZET
Bu çalışmanın amacı; orta öğretim coğrafya ders kitaplarının
değerlendirilmesine ilişkin ölçütleri oluşturarak, coğrafya ders kitaplarının niteliklerini arttırmaya yönelik öneriler sunmaktır. Bu araştırmanın, lise coğrafya ders kitaplarının değerlendirilmesine ve kitap hazırlamada niteliğin artmasına katkıda bulunacağı düşünülmektedir.
Anahtar Kelimeler: Coğrafya Eğitimi, Coğrafya Ders Kitabı
Değerlendirme Ölçütleri
ABSTRACT
The purpose of this paper is to define the criterions of textbookassessments and give some suggestions regarding with geography textbooks. İt is assumed that this research will provide valuable inputs about secondary school geography textbook assessments.
Key Words: Geography Education, Geography Textbooks Assessment Criterions
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | September 20, 2013 |
Published in Issue | Year 2003 Issue: 8 |