BibTex RIS Cite

-

Year 2011, Volume: 153 Issue: 153, - , 01.01.2011

Abstract

Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi

Year 2011, Volume: 153 Issue: 153, - , 01.01.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Murat Tanrıkulu

Publication Date January 1, 2011
Submission Date October 9, 2015
Published in Issue Year 2011 Volume: 153 Issue: 153

Cite

APA Tanrıkulu, M. (2011). Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 153(153). https://doi.org/10.20296/tsad.10489
AMA Tanrıkulu M. Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. January 2011;153(153). doi:10.20296/tsad.10489
Chicago Tanrıkulu, Murat. “Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153, no. 153 (January 2011). https://doi.org/10.20296/tsad.10489.
EndNote Tanrıkulu M (January 1, 2011) Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153 153
IEEE M. Tanrıkulu, “Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi”, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 153, no. 153, 2011, doi: 10.20296/tsad.10489.
ISNAD Tanrıkulu, Murat. “Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153/153 (January 2011). https://doi.org/10.20296/tsad.10489.
JAMA Tanrıkulu M. Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2011;153. doi:10.20296/tsad.10489.
MLA Tanrıkulu, Murat. “Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 153, no. 153, 2011, doi:10.20296/tsad.10489.
Vancouver Tanrıkulu M. Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi Kaynaştırma Ortamlarında Öğrenim Gören 9. Sınıf Total Görme Engelli Öğrencilere Harita Bilgisinin Öğretimi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2011;153(153).