Interview
BibTex RIS Cite

Dijital Teknolojilerin Reklamcılık Sektörü Üzerine Etkileri: N. Barış Yay ile Söyleşi

Year 2021, Issue: 11, 132 - 137, 30.12.2021

Abstract

Dijital teknolojiler ve bu teknolojilerin sunduğu imkanlar pek çok farklı sektör gibi, reklam sektörü açısından da yeni olanaklar yaratmış olup yaratıcı süreçlerde, kullanılan reklam araçlarında, reklamın tüketiciler üzerindeki etkilerinde ve markaların pazarlama stratejilerinde çeşitli değişimlere yol açmıştır. Bu doğrultuda reklam sektöründeki değişimleri anlamak, dijital teknolojilerin reklam alanında yarattığı imkanların izini sürmek ve reklamcılığın günümüzdeki ve gelecekteki durumunu değerlendirmek amacıyla, Dopamin Dijital Medya Ajansı ajans başkanı N. Barış Yay, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü üçüncü sınıf öğrencileri ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi.

References

  • Söyleşinin düzenlenmesi ve metin haline getirilmesi süreci, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden Mustafa Emre Şahin, Büşra Yılmaz, Cansu Baktır ve Zeynep Saçal tarafından gerçekleştirilmiştir.
Year 2021, Issue: 11, 132 - 137, 30.12.2021

Abstract

References

  • Söyleşinin düzenlenmesi ve metin haline getirilmesi süreci, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden Mustafa Emre Şahin, Büşra Yılmaz, Cansu Baktır ve Zeynep Saçal tarafından gerçekleştirilmiştir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Interview
Authors

Eda Turancı 0000-0002-2539-8452

Early Pub Date December 27, 2021
Publication Date December 30, 2021
Submission Date December 17, 2021
Published in Issue Year 2021 Issue: 11

Cite

APA Turancı, E. (2021). Dijital Teknolojilerin Reklamcılık Sektörü Üzerine Etkileri: N. Barış Yay ile Söyleşi. Yeni Medya, 2021(11), 132-137.

88x31.png
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.