Döndü BAL Arş. Gör. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 4 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 2
4 Yayın
0 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Halkla İlişkiler İletişim Araştırmaları Reklam

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

460

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

492

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

633

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2100

2

ATIF

0

FAVORİ

2100

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kurgu
Kurgu
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyelikleri
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.