Elif KARAOSMANOĞLU Doç. Dr. İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Yayın 4 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 1
4 Yayın
9 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Yayınlar

Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
DOI: 10.16878/gsuilet.647326
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2101

1

ATIF

0

FAVORİ

2101

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS UNDER THE EFFECT OF CONSUMER DISHONEST BEHAVIOR
Yazarlar: Didem Gamze ISİKSAL, Elif KARAOSMANOGLU
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.843
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1141

0

ATIF

0

FAVORİ

1141

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE IMPORTANCE OF WEB SITE ATMOSPHERICS WITH EMPHASIS ON VISUAL COMPLEXITY IN ONLINE RETAILING BASED ON S-O-R PARADIGM
Yazarlar: Nesenur Altinigne, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.767
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 961

0

ATIF

0

FAVORİ

961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.