Elif TAŞKIN Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 1
2 Yayın
0 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Uluslararası Pazarlama

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Popüler Yayınları

TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Yazarlar: Çağrı DUMAN, Elif TAŞKIN, Züleyha GÖKÇE, Lala ZOBAR
Yayın Bilgisi: 2015 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

1

ATIF

2

FAVORİ

1052

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yildiz Social Science Review
DOI: 10.51803/yssr.774197
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 373

0

ATIF

1

FAVORİ

373

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yildiz Social Science Review
DOI: 10.51803/yssr.774197
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 373

0

ATIF

1

FAVORİ

373

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Yazarlar: Çağrı DUMAN, Elif TAŞKIN , Züleyha GÖKÇE, Lala ZOBAR
Yayın Bilgisi: 2015 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

1

ATIF

2

FAVORİ

1052

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.