Erdem ÖZKAN Dr. Öğr. Üyesi İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yayın 8 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 5
8 Yayın
11 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırmaları Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışları Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

Yayınlar

Tüketici Bilgi Kaynaklarının Kredibilitesi: Deneysel Bir Araştırma
Yazarlar: Erdem ÖZKAN , Ahmet ŞEKERKAYA
DOI: 10.15659/ppad.14.2.257
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 388

0

ATIF

0

FAVORİ

388

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

904

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

4000

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.