İdil SAYIMER Prof. Dr. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 3 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 9
3 Yayın
5 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
9 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Kültürlerarası İletişim Yeni İletişim Teknolojileri E devlet Pazarlama İletişimi

Kurum

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

479

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perspectives on Fatherhood and Manhood in New Media: A Narration Analysis of Polish, Turkish and British ‘Daddy Blogs’
Yazarlar: İdil SAYİMER , Malgorzata RABENDA DERMAN
DOI: 10.16878/gsuilet.552108
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1604

1

ATIF

0

FAVORİ

1604

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazılı Basında Risk Algısının Oluşturulma Süreci: Küresel Isınma Örneği
Yazarlar: Gamze Yetkin Cılızoğlu, İdil Sayımer
Yayın Bilgisi: 2009 , Marmara İletişim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

0

ATIF

0

FAVORİ

1023

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.