Meftune ÖZBAKIR UMUT Doç. Dr. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Atıf 5 Hakemlik 11
9 Yayın
5 Atıf
11 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama

Kurum

ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

SPİRİTÜEL PAZARLAMANIN REKLÂMDAKİ AYAK SESLERİ
Yazarlar: Meltem NURTANIŞ VELİOĞLU, Meftune ÖZBAKIR UMUT , Süreyya KARSU, Dilşad ÇOKNAZ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1

0

ATIF

1

FAVORİ

Yayınlar

Perakendecilik Sektörü Özürlü Tüketicileri Görüyor Mu?
Yazarlar: Meftune ÖZBAKIR UMUT , Meltem NURTANIŞ VELİOĞLU, Oya ERU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0

0

ATIF

0

FAVORİ
Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
DOI: 10.16878/gsuilet.638282
ATIF 0 FAVORİ 0

0

ATIF

0

FAVORİ
SPİRİTÜEL PAZARLAMANIN REKLÂMDAKİ AYAK SESLERİ
Yazarlar: Meltem NURTANIŞ VELİOĞLU, Meftune ÖZBAKIR UMUT , Süreyya KARSU, Dilşad ÇOKNAZ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1

0

ATIF

1

FAVORİ
BİLİNÇ ÖNCESİNDEN BİLİNÇ SONRASINA YOLCULUK: OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRILMASINA DÖNÜK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Meltem Nurtaniş VELİOĞLU, Süreyya KARSU, Sertaç ÇİFCİ, Pınar Ayranci IŞIKHAN, Meftune Özbakir UMUT
Yayın Bilgisi: 2013 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0

0

ATIF

0

FAVORİ
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.