avatar
Sertaç Çifci Prof. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İİBF İŞLETME BÖLÜMÜ
Yayın 5 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 1
5 Yayın
11 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Araştırma Metodolojisi Ürün ve Marka Yönetimi Girişimcilik

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İİBF İŞLETME BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

1

2130

Tüketicilerin Online Marka Topluluklarına Katılımları Üzerinde Öz Benlik Uyumunun Rolü
Yazarlar: Doç. Dr. Sertaç Çifci , Prof. Dr. Ruziye Cop, Ezgi Gönenir
Yayın Bilgisi: 2019 , İşletme Bilimi Dergisi
DOI: 10.22139/jobs.589079
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 675

1

1

675

Yayınlar

Tüketicilerin Online Marka Topluluklarına Katılımları Üzerinde Öz Benlik Uyumunun Rolü
Yazarlar: Doç. Dr. Sertaç Çifci , Prof. Dr. Ruziye Cop, Ezgi Gönenir
Yayın Bilgisi: 2019 , İşletme Bilimi Dergisi
DOI: 10.22139/jobs.589079
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 675

1

675

1

2130

Yayınlar

Tüketicilerin Online Marka Topluluklarına Katılımları Üzerinde Öz Benlik Uyumunun Rolü
Yazarlar: Doç. Dr. Sertaç Çifci , Prof. Dr. Ruziye Cop, Ezgi Gönenir
Yayın Bilgisi: 2019 , İşletme Bilimi Dergisi
DOI: 10.22139/jobs.589079
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 675

1

1

675

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.