Müşteri ile hizmet sağlayıcı arasındaki etkileşimi ve iletişimi
değiştiren self-servis teknolojileri, farklı endüstrilerde yaygın olarak
kullanılmaktadır. Bu çalışmanın amacı, self-servis teknolojisi özelliklerinin
marka deneyimi ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkilerini incelemektir. Bağlam
olarak havalimanlarındaki self-servis teknolojileri seçilmiş ve Sabiha Gökçen
havalimanından yolculuk eden ve self-servis teknolojilerini kullanan 210
yolcuya kolayda örneklem yöntemiyle yüzyüze anket uygulanmıştır. İşlevsellik,
eğlenme, güven, tasarım, güvenlik, kolaylık ve kişiselleştirme özelliklerinin marka
deneyimi ve müşteri memnuniyeti üzerinde etkili olduğu belirlenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 28, 2019 |
Acceptance Date | December 11, 2019 |
Published in Issue | Year 2019Issue: 31 |