English
Türkçe
English
Dashboard
Profile
My Journals
User Page
Edit User Profile
Logout
Login
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Issue
Issue: 31
5.075 |
15.675
Contents
Issue Files
Sunuş
İleti-ş-im 31. sayı tam dosyası
Articles
Normalizing Human-Animal Power Relations Through Media: Zoo discourses in Turkey
/
Pages : 9-33
PDF
Sezen ERGİN ZENGİN
Bourdieu Sosyolojisi Bağlamında Bir Alt-Alan Olarak Yerel Basın: İzmir Örneği
/
Pages : 35-65
PDF
Gokcen Basaran INCE
Radyodan Yükselen İlahiler: Türkiye’de Dini Radyo Yayıncılığının Gelişimi
/
Pages : 67-90
PDF
Sinem AKYÖN ÇELİK
Big Data, Artificial Intelligence, and Machine Learning Algorithms: A Descriptive Analysis of the Digital Threats in the Post-truth Era
/
Pages : 91-110
PDF
Tirse FİLİBELİ
Perspectives on Fatherhood and Manhood in New Media: A Narration Analysis of Polish, Turkish and British ‘Daddy Blogs’
/
Pages : 111-136
PDF
İdil SAYİMER, Malgorzata RABENDA DERMAN
Evaluation of Digital Media Usage of Women Through Motherhood Models As a Cultural Ideology
/
Pages : 137-167
PDF
Derya GÜL ÜNLÜ
Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık (Femvertising) Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
/
Pages : 169-190
PDF
Zehra BOZBAY, Aylin Ecem GÜRŞEN, Habib Mehmet AKPINAR, Özlem KOMİTOĞLU YAMAN
Yeni Nesil Kurumsal Kriz Nedeni Olarak Negatif Halkla İlişkiler Kavramı
/
Pages : 191-207
PDF
Elgiz YILMAZ ALTUNTAŞ, Gülay ÖZTÜRK
Küresel Kuruluşların Kriz Yönetimi ve İletişimi Süreçlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Facebook & Cambridge Analytica Veri Skandalının Retoriksel Arena Kuramı Bağlamında İncelenmesi
/
Pages : 209-231
PDF
Onurcan GÜDEN
Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
/
Pages : 233-250
PDF
Meftune ÖZBAKIR UMUT
Müşteri Şikayet Yönetimi Kalitesi Belirleyicilerinin Marka İmajı ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
/
Pages : 251-276
PDF
S.süreyya BENGÜL
Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
/
Pages : 277-296
PDF
Sena KILIÇ, Elif KARAOSMANOĞLU
Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği
/
Pages : 297-326
PDF
Levent ÖZKOÇAK
Kiki ve Bouba Etkisi Olarak Bilinen Ses ve Şekil Sembolizmi Teorisinin Pazarlamada Kullanımı
/
Pages : 327-338
PDF
Nargiz ZULFUGAROVA, Cenk Arsun YÜKSEL
Book Reviews
Geçmiş ve Gelecek Arasında Yeni Medya Kültürleri ve Dijital Kültür Arkeolojileri
/
Pages : 339-351
PDF
İlker ERDOĞAN