N. Hanzade Uralman profil resmi
N. Hanzade Uralman Doç. Dr. OKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 4 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 1
4 Yayın
3 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Basın Çalışmaları Medya Okuryazarlığı Radyo-Televizyon Sosyal Medya Çalışmaları Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Kriz İletişimi Kurumsal İletişim Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kültürlerarası İletişim

Kurum

OKAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

526

Ulusal Kimlik Çekiciliği Bakımından Türkiye İş Bankası Reklam Filmlerinin Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , TAM Akademi Dergisi
DOI: 10.58239/tamde.2023.04.001.x
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 268

0

1

268

Yayınlar

Ulusal Kimlik Çekiciliği Bakımından Türkiye İş Bankası Reklam Filmlerinin Analizi
Yayın Bilgisi: 2023 , TAM Akademi Dergisi
DOI: 10.58239/tamde.2023.04.001.x
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 268

1

268

1

526

0

3360

Yayınlar

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.