Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1305-2411 | e-ISSN 2548-124X | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2004 | Yayıncı Galatasaray Üniversitesi | http://iletisimdergisi.gsu.edu.tr/tr/


İLETİ-Ş-İM

ODAK VE KAPSAM

İleti-ş-im, Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından, yılda iki kez Haziran ve Aralık aylarında yayınlanan, hakemli bir akademik dergidir. 

Derginin yayın politikasının esası, iletişim bilimleriyle ilgili farklı perspektifleri hareket noktası alarak alana katkı sağlayacak, kuramsal temeli kuvvetli, yeni ve özgün araştırmalara yer vermektir. Dergide iletişim bilimleriyle ilgili konuları (radyo, televizyon, sinema, gazetecilik, halkla ilişkiler, reklamcılık, yeni medya vb.) ele alan, Türkçe, Fransızca veya İngilizce olarak yazılmış, bilimsel ve özgün çalışmalar; makale, çeviri, kitap eleştirisi ve bildiriler yer almaktadır.

İNDEKSLER

İlk sayısı Aralık 2004’te yayınlanan İleti-ş-im, ULAKBİM TR Dizin - Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, Directory of Open Access Journals (DOAJ), EBSCO Communication & Mass Media Complete (CMMC) ve Index Copernicus tarafından taranmaktadır.

AÇIK ERİŞİM POLİTİKASI

İleti-ş-im, bilimsel araştırmaları halka ücretsiz sunmanın bilginin küresel paylaşımını artıracağı ilkesini benimseyerek, içeriğine anında açık erişim sağlamaktadır. Dergi, BOAI'nin (Budapest Open Access Initiative) "açık erişim" tanımına uygun olarak, okuyucularına makaleleri "okuma, indirme, kopyalama, dağıtma, yazdırma, arama ya da tam metinlerine bağlantı yapma" izni vermektedir.

MAKALE ÇAĞRISI

Dergimizin önümüzdeki sayılarında değerlendirilmesini istediğiniz makalelerinizi vmahmutoglu@gsu.edu.tr adresi üzerinden bize ulaştırabilirsiniz. Dergimize gönderilecek makaleler, Yazar Rehberi/Yayın Kuralları'nda belirtilen biçimsel ve bibliyografik gerekliliklere uygun olarak hazırlanmalıdır.

Yeni sayılarımız için belli bir makale son gönderim tarihi ilan etmediğimizi; değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayan makaleleri, bize gönderilme tarihlerine göre sıraya koyarak takip eden sayılarımızda yayınladığımızı hatırlatmak isteriz.

Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi

ISSN 1305-2411 | e-ISSN 2548-124X | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2004 | Yayıncı Galatasaray Üniversitesi | http://iletisimdergisi.gsu.edu.tr/tr/
Kapak Resmi


İLETİ-Ş-İM

ODAK VE KAPSAM

İleti-ş-im, Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından, yılda iki kez Haziran ve Aralık aylarında yayınlanan, hakemli bir akademik dergidir. 

Derginin yayın politikasının esası, iletişim bilimleriyle ilgili farklı perspektifleri hareket noktası alarak alana katkı sağlayacak, kuramsal temeli kuvvetli, yeni ve özgün araştırmalara yer vermektir. Dergide iletişim bilimleriyle ilgili konuları (radyo, televizyon, sinema, gazetecilik, halkla ilişkiler, reklamcılık, yeni medya vb.) ele alan, Türkçe, Fransızca veya İngilizce olarak yazılmış, bilimsel ve özgün çalışmalar; makale, çeviri, kitap eleştirisi ve bildiriler yer almaktadır.

İNDEKSLER

İlk sayısı Aralık 2004’te yayınlanan İleti-ş-im, ULAKBİM TR Dizin - Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, Directory of Open Access Journals (DOAJ), EBSCO Communication & Mass Media Complete (CMMC) ve Index Copernicus tarafından taranmaktadır.

AÇIK ERİŞİM POLİTİKASI

İleti-ş-im, bilimsel araştırmaları halka ücretsiz sunmanın bilginin küresel paylaşımını artıracağı ilkesini benimseyerek, içeriğine anında açık erişim sağlamaktadır. Dergi, BOAI'nin (Budapest Open Access Initiative) "açık erişim" tanımına uygun olarak, okuyucularına makaleleri "okuma, indirme, kopyalama, dağıtma, yazdırma, arama ya da tam metinlerine bağlantı yapma" izni vermektedir.

MAKALE ÇAĞRISI

Dergimizin önümüzdeki sayılarında değerlendirilmesini istediğiniz makalelerinizi vmahmutoglu@gsu.edu.tr adresi üzerinden bize ulaştırabilirsiniz. Dergimize gönderilecek makaleler, Yazar Rehberi/Yayın Kuralları'nda belirtilen biçimsel ve bibliyografik gerekliliklere uygun olarak hazırlanmalıdır.

Yeni sayılarımız için belli bir makale son gönderim tarihi ilan etmediğimizi; değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayan makaleleri, bize gönderilme tarihlerine göre sıraya koyarak takip eden sayılarımızda yayınladığımızı hatırlatmak isteriz.

Sayı 31 - 28 Ara 2019
  1. Sunuş
    Sayfalar 5 - 7
    Halime YÜCEL
  2. Normalizing Human-Animal Power Relations Through Media: Zoo discourses in Turkey
    Sayfalar 9 - 33
    Sezen ERGİN ZENGİN
  3. Bourdieu Sosyolojisi Bağlamında Bir Alt-Alan Olarak Yerel Basın: İzmir Örneği
    Sayfalar 35 - 65
    Gokcen Basaran INCE
  4. Radyodan Yükselen İlahiler: Türkiye’de Dini Radyo Yayıncılığının Gelişimi
    Sayfalar 67 - 90
    Sinem AKYÖN ÇELİK
  5. Big Data, Artificial Intelligence, and Machine Learning Algorithms: A Descriptive Analysis of the Digital Threats in the Post-truth Era
    Sayfalar 91 - 110
    Tirse FİLİBELİ
  6. Perspectives on Fatherhood and Manhood in New Media: A Narration Analysis of Polish, Turkish and British ‘Daddy Blogs’
    Sayfalar 111 - 136
    İdil SAYİMER , Malgorzata RABENDA DERMAN
  7. Evaluation of Digital Media Usage of Women Through Motherhood Models As a Cultural Ideology
    Sayfalar 137 - 167
    Derya GÜL ÜNLÜ
  8. Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık (Femvertising) Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
    Sayfalar 169 - 190
    Zehra BOZBAY , Aylin Ecem GÜRŞEN , Habib Mehmet AKPINAR , Özlem KOMİTOĞLU YAMAN
  9. Yeni Nesil Kurumsal Kriz Nedeni Olarak Negatif Halkla İlişkiler Kavramı
    Sayfalar 191 - 207
    Elgiz YILMAZ ALTUNTAŞ , Gülay ÖZTÜRK
  10. Küresel Kuruluşların Kriz Yönetimi ve İletişimi Süreçlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Facebook & Cambridge Analytica Veri Skandalının Retoriksel Arena Kuramı Bağlamında İncelenmesi
    Sayfalar 209 - 231
    Onurcan GÜDEN
  11. Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
    Sayfalar 233 - 250
    Meftune ÖZBAKIR UMUT
  12. Müşteri Şikayet Yönetimi Kalitesi Belirleyicilerinin Marka İmajı ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 251 - 276
    S.süreyya BENGÜL
  13. Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
    Sayfalar 277 - 296
    Sena KILIÇ , Elif KARAOSMANOĞLU
  14. Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği
    Sayfalar 297 - 326
    Levent ÖZKOÇAK
  15. Kiki ve Bouba Etkisi Olarak Bilinen Ses ve Şekil Sembolizmi Teorisinin Pazarlamada Kullanımı
    Sayfalar 327 - 338
    Nargiz ZULFUGAROVA , Cenk Arsun YÜKSEL
  16. Geçmiş ve Gelecek Arasında Yeni Medya Kültürleri ve Dijital Kültür Arkeolojileri
    Sayfalar 339 - 351
    İlker ERDOĞAN
Dizinler