Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Bahar Doğan Kahtalı
Bahar Doğan Kahtalı
Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
3
13
Yayın
14
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-6184-2306
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuk Edebiyatı
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
İnönü Üniversitesi
Popüler Yayınları
SÖZ VARLIĞI GELİŞTİRME ÇALIŞMALARINA BİR KATKI: ÖRNEK OLAYLARLA DEYİM ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
,
Gülsima Toptal
, Fatma Anaç,
Recai Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.709887
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2243
0
ATIF
1
FAVORİ
2243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019 Türkçe Öğretim Programı’nda Ölçme ve Değerlendirme ile Türkçe Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
, Şeyma Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
ATIF
1
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BALKANLARDA TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENİMİ VE KÜLTÜREL ÖGELER: BALKAN SAATİ PROGRAMI
Yazarlar:
İrem Tay
,
Bahar Doğan Kahtalı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Aydın Tömer Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeyi Suriye Güvenli Bölge’de Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Kaygı, Tutum ve Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi
Yazarlar:
İrem Tay
,
Bahar Doğan Kahtalı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1393410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cümle Düzeyinde Yaşadıkları Yazma Becerisi Sorunları
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
, Remziye Çölgeçen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÖZ VARLIĞI GELİŞTİRME ÇALIŞMALARINA BİR KATKI: ÖRNEK OLAYLARLA DEYİM ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
,
Gülsima Toptal
, Fatma Anaç,
Recai Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.709887
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2243
1
FAVORİ
2243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DİNLEME EĞİTİMİNİN GELDİĞİ NOKTA (2017-2019 YILLARI)
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
,
Bahadır Oğuz
,
Cihan Cayhan
,
Nesibe Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.775002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1296
0
FAVORİ
1296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Stratejilerine Yönelik Bir Derleme Çalışması ve Stratejilerin Yazma Kazanımlarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Bahadır Oğuz
,
Bahar Doğan Kahtalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.701807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2987
0
FAVORİ
2987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019 Türkçe Öğretim Programı’nda Ölçme ve Değerlendirme ile Türkçe Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
, Şeyma Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
1
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB’e Bağlı Okullarda Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilere Yönelik Verilen Türkçe Dersinin Öğreticiler Tarafından Değerlendirilmesi (Malatya Örneği)
Yazarlar:
Bahar Doğan
,
Ayşe Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1116
0
FAVORİ
1116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Aidiyet Duygusu ile Okul Temelli Yalnızlık Arasındaki İlişkide Okul İkliminin Aracılık Rolü / The Mediator Role of School Climate on the Relationship between Middle School Students’ Sense of School Membership and Their School Loneliness
Yazarlar:
Bahar Doğan
,
İlhan Erdem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3361
0
FAVORİ
3361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA VE GÖRSEL OKUMANIN BİR METNİN ANA DÜŞÜNCESİNİ BULMA İLE METNİ ANALİZ ETME ÜZERİNE ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Bahar Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5846
0
FAVORİ
5846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında (6-8. Sınıflar) Yer Alan Okuma Kültürü Teması Metinlerinin Metinler Arasılık Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Çeçen
,
Bahar Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.48197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7864
0
FAVORİ
7864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ (6–8) METİNLERİN DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bahar Doğan
, Ayşe Gülüşen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5397
0
FAVORİ
5397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe ve Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüğüne İlişkin Bilgileri ve Okuma Güçlüğü Olan Öğrencileri Belirleyebilme Düzeyleri
Yazarlar:
Bahar Doğan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6570
0
FAVORİ
6570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemlik
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkçeyi Suriye Güvenli Bölge’de Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Kaygı, Tutum ve Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi
Yazarlar:
İrem Tay
,
Bahar Doğan Kahtalı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1393410
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
1
ATIF
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE DİNLEME EĞİTİMİNİN GELDİĞİ NOKTA (2017-2019 YILLARI)
Yazarlar:
Bahar Doğan Kahtalı
,
Bahadır Oğuz
,
Cihan Cayhan
,
Nesibe Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.775002
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1296
3
ATIF
0
FAVORİ
1296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Stratejilerine Yönelik Bir Derleme Çalışması ve Stratejilerin Yazma Kazanımlarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Bahadır Oğuz
,
Bahar Doğan Kahtalı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.701807
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2987
4
ATIF
0
FAVORİ
2987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında (6-8. Sınıflar) Yer Alan Okuma Kültürü Teması Metinlerinin Metinler Arasılık Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Çeçen
,
Bahar Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.48197
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7864
1
ATIF
0
FAVORİ
7864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat