avatar
Bahri Baran Koçak Dr. Dicle University
Yayın 8 Hakemlik 19
8 Yayın
19 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Derin Öğrenme İletişim ve Medya Çalışmaları Sosyal Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Uygulamalı ve Gelişimsel Psikoloji Dijital Pazarlama Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Turizm tüketici katılımı consumer engagement consumer participation social media marketing sosyal medya pazarlaması derin öğrenme makine öğrenmesi deep learning

Kurum

Dicle University

Popüler Yayınları

0

1

521

0

1

127

Yayınlar

1

127

1

521

Mapping of Airline Destinations According to Share Behavior in Social Media Using Multi-Dimensional Scale
Yazarlar: Bahri Baran Koçak , Özlem Atalık , Cem Burak Koçak
Yayın Bilgisi: 2017 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.335753
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 857

0

857

Havayolu Sektöründe Elektronik Ağızdan Ağıza İletişime (eWOM) Yönelik Bir Derleme
Yayın Bilgisi: 2017 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.325420
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1947

0

1947

COMPARISON OF AIRLINE DESTINATIONS IN TERMS OF ONLINE CONSUMER BEHAVIORS USING MULTI DIMENSIONAL SCALE ANALYSIS
Yazarlar: Bahri Baran Kocak , Ozlem Atalik , Cem Burak Kocak
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.671
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 310

0

310

TWİTTER KULLANICILARININ HAVAYOLU PAZARINA YÖNELİK DUYGU KUTUPLARININ BELİRLENMESİ: BİR FİKİR MADENCİLİĞİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Bahri Baran Kocak , İnci Polat, Cem Burak Kocak
Yayın Bilgisi: 2016 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2016118690
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 841

0

841

0

1881

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.