avatar
Ömer Aydınlıoğlu Doç. Dr. SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ
Yayın 8 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 8
8 Yayın
35 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

5

2

1049

Destek Olmak Veya Ol(a)Mamak: Marka Aktivizmi Bağlamında Bir Değerlendirme
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.895504
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1883

2

1

1883

Yayınlar

2

1049

Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Reklam İlişkisi Bağlamında Göstergebilimsel Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2021 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.936904
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2284

0

2284

Destek Olmak Veya Ol(a)Mamak: Marka Aktivizmi Bağlamında Bir Değerlendirme
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.895504
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1883

1

1883

0

1608

SİYASAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA KAMUOYU OLUŞTURMA ARACI OLARAK MİTİNG KONUŞMALARI
Yazarlar: Ömer Aydınlıoğlu , Ali Ozan Baloğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1537

0

1537

0

1942

TÜRKİYE’DE EĞİTİM SİSTEMİ İÇİNDE EĞİTİMCİLERİN MEDYA OKUR-YAZARLIĞINA BAKIŞI
Yazarlar: EBRU Erol, ÖMER Aydınlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 , Humanities Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 779

0

779

Yayınlar

5

2

1049

Destek Olmak Veya Ol(a)Mamak: Marka Aktivizmi Bağlamında Bir Değerlendirme
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.895504
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1883

2

1

1883

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.