Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa Tüysüz
Mustafa Tüysüz
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
12
14
Yayın
10
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinlikleri Açısından Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Tezcan Şirin
,
Elif Kaval Oğuz
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.863341
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2418
3
ATIF
3
FAVORİ
2418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Kuvvet ve Enerji Örneği
Yazarlar: İsrafil Tozlu, Emine Gülseven,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
0
ATIF
2
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.724352
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
ATIF
1
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının STEM Motivasyonlarının ve Girişimcilik Seviyelerinin Araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
,
Elif Selcan Öztay
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1315893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâyelendirme Tekniği ile Desteklenen Argümantasyon Temelli Eğitim Kapsamında Öğretilen Sosyo-bilimsel Konuların 8. Sınıf Öğrencilerinin, Eleştirel Düşünme Becerilerine, Fene Karşı Tutumlarına ve Argümantasyon Seviyelerinin Gelişimlerine Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Arslan
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1170029
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMAN YAPILARI VE DÜŞÜNCE DENEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Metin Şardağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.963482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinlikleri Açısından Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Tezcan Şirin
,
Elif Kaval Oğuz
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.863341
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2418
3
FAVORİ
2418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.816413
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
0
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.668687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.724352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
1
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Argümantasyon ile Özel Yetenekli Bireylere Adli Bilimler Öğretimi
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilim Armonisi
DOI: 10.37215/bilar.2019257646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Kuvvet ve Enerji Örneği
Yazarlar: İsrafil Tozlu, Emine Gülseven,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
2
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kara kutu deneylerinin özel yetenekli öğrencilerin eleştirel düşünmelerine etkisi
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Bireylerin Öğretim Ortamlarının Zenginleştirilmesi-Farklılaştırılmasında Kimya- Biyoloji-Astronomi-Toksikoloji-Teknoloji-Sanat- Bilim Felsefesi Entegresi Örneği
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilim Armonisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye İlişkin Zihinsel Modelleri
Yazarlar: Betül Ekiz Kıran,
Elif Selcan Kutucu
,
Ayşegül Tarkın Çelikkıran
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2305
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1177
0
FAVORİ
1177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Metin Şardağ
,
Alper Durukan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1229
0
FAVORİ
1229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Education Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Yayınlar
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinlikleri Açısından Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Tezcan Şirin
,
Elif Kaval Oğuz
,
Mustafa Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.863341
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2418
3
ATIF
3
FAVORİ
2418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
Yazarlar:
Ümmüye Nur Tüzün
,
Mustafa Tüysüz
,
Gülseda Eyceyurt Türk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.816413
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
2
ATIF
0
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.668687
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
2
ATIF
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Gülseda Eyceyurt Türk
,
Mustafa Tüysüz
,
Ümmüye Nur Tüzün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2305
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1177
5
ATIF
0
FAVORİ
1177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat