Nargiz ZULFUGAROVA Doktora
Yayın 5 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 2
5 Yayın
0 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışları Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

Popüler Yayınları

MARKA OTANTİKLİĞİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Bahar YAŞİN, Nargiz ZULFUGAROVA, Adem UYSAL, Fahatie DOUMBIA
DOI: 10.18092/ulikidince.353284
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2199

1

ATIF

1

FAVORİ

2199

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

1233

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

804

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MARKA OTANTİKLİĞİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Bahar YAŞİN, Nargiz ZULFUGAROVA , Adem UYSAL , Fahatie DOUMBIA
DOI: 10.18092/ulikidince.353284
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2199

1

ATIF

1

FAVORİ

2199

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2903

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.