avatar
Atılım Onay Doç. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 8
6 Yayın
19 Hakemlik
8 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklamcılık (Diğer)

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

5

3

2394

0

1

9520

Yayınlar

0

1501

3

2394

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2999

0

2999

0

2170

1

9520

0

1211

Yayınlar

5

3

2394

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2999

3

0

2999

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.