Nevin KARABIYIK YERDEN Dr. Öğr. Üyesi MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 7 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 0
7 Yayın
6 Hakemlik
0 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kurumsal İletişim Kültürlerarası İletişim Pazarlama Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

DESTİNASYON PAZARLAMASINDA PAZARLAMA STRATEJİSİ VE KONUMLANDIRMA ÇALIŞMALARINA KAVRAMSAL YAKLAŞIM
Yazarlar: Nevin KARABIYIK, Burcu SÜMER İNCİ
Yayın Bilgisi: 2016 , İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4322

0

ATIF

1

FAVORİ

4322

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

611

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

120

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1264

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

611

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1395

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Nevin KARABIYIK YERDEN , Başak DEĞERLİ, Mert UYDACI, İlknur ERGÜN TUNCAY
Yayın Bilgisi: 2020 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/byk.m.26515393.2020.8/1.174-193
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

0

ATIF

0

FAVORİ

932

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTİNASYON PAZARLAMASINDA PAZARLAMA STRATEJİSİ VE KONUMLANDIRMA ÇALIŞMALARINA KAVRAMSAL YAKLAŞIM
Yazarlar: Nevin KARABIYIK , Burcu SÜMER İNCİ
Yayın Bilgisi: 2016 , İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4322

0

ATIF

1

FAVORİ

4322

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.