Müşteri ile hizmet sağlayıcı arasındaki etkileşimi ve iletişimi
değiştiren self-servis teknolojileri, farklı endüstrilerde yaygın olarak
kullanılmaktadır. Bu çalışmanın amacı, self-servis teknolojisi özelliklerinin
marka deneyimi ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkilerini incelemektir. Bağlam
olarak havalimanlarındaki self-servis teknolojileri seçilmiş ve Sabiha Gökçen
havalimanından yolculuk eden ve self-servis teknolojilerini kullanan 210
yolcuya kolayda örneklem yöntemiyle yüzyüze anket uygulanmıştır. İşlevsellik,
eğlenme, güven, tasarım, güvenlik, kolaylık ve kişiselleştirme özelliklerinin marka
deneyimi ve müşteri memnuniyeti üzerinde etkili olduğu belirlenmiştir.
self-servis teknolojileri, marka deneyimi, müşteri memnuniyeti
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sosyal |
Yayınlanma Tarihi | kış |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar |
|
Yayımlanma Tarihi | 28 Aralık 2019 |
Yayınlandığı Sayı | Yıl 2019, Cilt , Sayı 31 |