Sayı: 31
5.039 |
14.196
İçindekiler
Sunuş
-
Sunuş
/ Sayfalar
: 5-7
Halime YÜCEL
Makaleler
-
Normalizing Human-Animal Power Relations Through Media: Zoo discourses in Turkey
/ Sayfalar
: 9-33
Sezen ERGİN ZENGİN
-
Bourdieu Sosyolojisi Bağlamında Bir Alt-Alan Olarak Yerel Basın: İzmir Örneği
/ Sayfalar
: 35-65
Gokcen Basaran INCE
-
Radyodan Yükselen İlahiler: Türkiye’de Dini Radyo Yayıncılığının Gelişimi
/ Sayfalar
: 67-90
Sinem AKYÖN ÇELİK
-
Big Data, Artificial Intelligence, and Machine Learning Algorithms: A Descriptive Analysis of the Digital Threats in the Post-truth Era
/ Sayfalar
: 91-110
Tirse FİLİBELİ
-
Perspectives on Fatherhood and Manhood in New Media: A Narration Analysis of Polish, Turkish and British ‘Daddy Blogs’
/ Sayfalar
: 111-136
İdil SAYİMER, Malgorzata RABENDA DERMAN
-
Evaluation of Digital Media Usage of Women Through Motherhood Models As a Cultural Ideology
/ Sayfalar
: 137-167
Derya GÜL ÜNLÜ
-
Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık (Femvertising) Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
/ Sayfalar
: 169-190
Zehra BOZBAY, Aylin Ecem GÜRŞEN, Habib Mehmet AKPINAR, Özlem KOMİTOĞLU YAMAN
-
Yeni Nesil Kurumsal Kriz Nedeni Olarak Negatif Halkla İlişkiler Kavramı
/ Sayfalar
: 191-207
Elgiz YILMAZ ALTUNTAŞ, Gülay ÖZTÜRK
-
Küresel Kuruluşların Kriz Yönetimi ve İletişimi Süreçlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Facebook & Cambridge Analytica Veri Skandalının Retoriksel Arena Kuramı Bağlamında İncelenmesi
/ Sayfalar
: 209-231
Onurcan GÜDEN
-
Türk Markalarının "Debranding" Stratejisine Uyumu
/ Sayfalar
: 233-250
Meftune ÖZBAKIR UMUT
-
Müşteri Şikayet Yönetimi Kalitesi Belirleyicilerinin Marka İmajı ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
/ Sayfalar
: 251-276
S.süreyya BENGÜL
-
Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
/ Sayfalar
: 277-296
Sena KILIÇ, Elif KARAOSMANOĞLU
-
Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği
/ Sayfalar
: 297-326
Levent ÖZKOÇAK
-
Kiki ve Bouba Etkisi Olarak Bilinen Ses ve Şekil Sembolizmi Teorisinin Pazarlamada Kullanımı
/ Sayfalar
: 327-338
Nargiz ZULFUGAROVA, Cenk Arsun YÜKSEL
Kitap Eleştirileri