E-Ticaret
platformları, insan-bilgisayar etkileşiminin hızlı büyüyen alanlarından
biridir. Artan sayıda platform ve etkileşim fırsatlarıyla E-ticaret
platformları günlük yaşamımızda önemli bir yer tutuyor. Geleneksel ticarette
olduğu gibi, e-ticaret platformları da hedef müşterilerinin ihtiyaçlarına göre
oluşturulmaktadır. Kitlesel kullanım için faarklı platformlar var, ancak
çeşitli kullanıcı grupları için özel platformlar da var. Türkiye’de belirli
cinsiyetlere adanmış bu tür platformlar oldukça popülerdir, ancak yine de
kullanıcıların çoğu toplu e-ticaret platformlarını tercih etmektedir. Bu
projede; Bir öğe satın alırken arama sürecinde cinsiyetlerin farklı
ihtiyaçlarını anlamak için, platformlardan bağımsız olarak cinsiyetlerin
e-ticaret kullanımı araştırıldı.
: E-ticaret kullanıcı deneyimi kullanıcı deneyiminde cinsiyet
E-Ticaret
platformları, insan-bilgisayar etkileşiminin hızlı büyüyen alanlarından
biridir. Artan sayıda platform ve etkileşim fırsatlarıyla E-ticaret
platformları günlük yaşamımızda önemli bir yer tutuyor. Geleneksel ticarette
olduğu gibi, e-ticaret platformları da hedef müşterilerinin ihtiyaçlarına göre
oluşturulmaktadır. Kitlesel kullanım için faarklı platformlar var, ancak
çeşitli kullanıcı grupları için özel platformlar da var. Türkiye’de belirli
cinsiyetlere adanmış bu tür platformlar oldukça popülerdir, ancak yine de
kullanıcıların çoğu toplu e-ticaret platformlarını tercih etmektedir. Bu
projede; Bir öğe satın alırken arama sürecinde cinsiyetlerin farklı
ihtiyaçlarını anlamak için, platformlardan bağımsız olarak cinsiyetlerin
e-ticaret kullanımı araştırıldı.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Haziran 2019 |
Kabul Tarihi | 31 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019Sayı: 30 |