Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Gülay Öztürk Prof. Dr. FENERBAHCE UNIVERSITY
Yayın 11 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 4
11 Yayın
34 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Reklam Yazarlığı Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Dijital Pazarlama Dijital Reklam Stratejileri Reklamcılık Reklam Stratejileri Dijital Pazarlama Duygusal Zeka Yönetimi ve Liderlik Ürün Yerleştirme Turizm Reklamcılığı

Kurum

FENERBAHCE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

REKLAMDA KULLANILAN ERKEKLİK MİTLERİ VE ERKEK TÜKETİCİNİN YENİDEN ÜRETİMİ
DOI: 10.46928/iticusbe.769797
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3175

2

2

3175

0

1

565

0

1

4103

0

1

1900

0

1

923

Yayınlar

1

1780

Metaverse’ün Etkinlik Yönetimindeki Rolü: Türkiye’deki Kurumlar Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2023 , Anasay
DOI: 10.33404/anasay.1368304
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 517

1

517

2

3175

0

2587

1

1900

1

923

1

4103

1

4052

Yayınlar

1

1

1780

Metaverse’ün Etkinlik Yönetimindeki Rolü: Türkiye’deki Kurumlar Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2023 , Anasay
DOI: 10.33404/anasay.1368304
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 517

1

1

517

REKLAMDA KULLANILAN ERKEKLİK MİTLERİ VE ERKEK TÜKETİCİNİN YENİDEN ÜRETİMİ
DOI: 10.46928/iticusbe.769797
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3175

2

2

3175

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.