avatar
Gülay Öztürk Prof. Dr. İstanbul Ticaret Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 1
11 Yayın
27 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Reklam Yazarlığı Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Dijital Pazarlama Halkla İlişkiler Dijital Reklam Stratejileri Duygusal Zeka Yönetimi ve Liderlik Ürün Yerleştirme

Biyografi

Prof.Dr. Gülay Öztürk lisans derecesini 2004 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde bölüm birincisi olarak tamamladı. 2007 yılında “Marka Farkındalığı Yaratmada Ürün Yerleştirmenin Etkisi” başlıklı tez çalışması ile yüksek lisansını; doktorasını ise 2011 yılında “Turizm Reklamlarında Stratejik Duygu Kullanımı ve Marka Algısı: Almanya ve Avustralya Üzerine Deneysel Bir Çalışma” başlıklı teziyle tamamladı. 2011-2012 döneminde ABD’ye giderek Georgetown Üniversitesi İletişim, Kültür ve Teknoloji Fakültesi’nde doktora sonrası araştırması olan “Türk ve Amerikan Gençliğinin Yeni Medya Kullanımında Kültürel değişkenlerin Rolü ve Reklam Uygulamaları Üzerindeki Etkisi” başlıklı çalışması ile TÜBİTAK Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu kazandı ve Türkiye’deki ilk bilimsel Dijital Reklamcılık kitabının yazarı oldu. 2004 yılından itibaren İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde çalışmakta olan Öztürk, şu anda İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde Bölüm Başkan Vekili olarak görev yapmaktadır. Araştırma alanı dijital reklamcılık ve reklam stratejileri olan Öztürk’ün Türkiye ve dünyada alanında basılmış çok sayıda ulusal-uluslararası bilimsel çalışması bulunmaktadır. 

Kurum

İstanbul Ticaret Üniversitesi

Popüler Yayınları

THE IMPORTANCE OF SUSTAINABILITY IN LUXURY BRAND MANAGEMENT
Yayın Bilgisi: 2016 , Intermedia International E-journal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3319

0

1

3319

REKLAMDA KULLANILAN ERKEKLİK MİTLERİ VE ERKEK TÜKETİCİNİN YENİDEN ÜRETİMİ
DOI: 10.46928/iticusbe.769797
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2445

1

1

2445

Metaverse’ün Etkinlik Yönetimindeki Rolü: Türkiye’deki Kurumlar Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2023 , Anasay
DOI: 10.33404/anasay.1368304
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 152

0

1

152

Yayınlar

0

229

Metaverse’ün Etkinlik Yönetimindeki Rolü: Türkiye’deki Kurumlar Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2023 , Anasay
DOI: 10.33404/anasay.1368304
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 152

1

152

1

2445

0

1923

0

1431

0

683

0

3296

1

3319

Yayınlar

REKLAMDA KULLANILAN ERKEKLİK MİTLERİ VE ERKEK TÜKETİCİNİN YENİDEN ÜRETİMİ
DOI: 10.46928/iticusbe.769797
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2445

1

1

2445

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.