Sayı: 13, 1.04.2010

Yıl: 2010

Makaleler

 

1. Erzurum Yerel Gazetelerinin Hizmet Etkinliklerinin Veri Zarflama Analizi (VZA) Yöntemiyle Ölçülmesi

 

3. Kamusallık, Toplumsal Katılım ve Medya: Kadın Programları Etnografisi

 

4. Özgün Bir İngiliz Sineması Var mı?

Araştırma Makalesi

5. "Star-Marka" Stratejisiyle Yapılan Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığı ve Marka Sadakati Oluşturma Sürecindeki Rolü ve Etkisi

 

6. Parti İçi Demokrasi ve Siyasal İletişime Katkıları

Araştırma Makalesi

7. Communiquer sur le risque péri-natal; un exemple Turc : "la maternité rassurée"

Creative Commons Lisansı TRDizinlogo_live-e1586763957746.png