Sayı: 6, 1.06.2007

Yıl: 2007

Makaleler

 

1. Eskişehir Kent Basını ve Gazeteciliği Üzerine Bir Profil Denemesi: Gazetecilerin Kent Basınına İlişkin Tutumları

 

2. İnternet Ekonomisinde Basın İşletmelerinin E-İş Modelleri

 

3. Türk Basınında İran Nükleer Krizi'nin Sunumu: Haberlerin Çerçevelenmesi

 

4. Reklamın Büyülü Dünyası: Sahte İmajların Gerçek Yüzü

 

6. Reklamda Çocuk İmgesinin İşlevi: 2006-2007 Türk Televizyon Reklamlarında Çocuk Kullanımı

 

7. Televizyon Reklamlarında Çocuğa İlişkin Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Sunumu

 

10. Film Okumalarında Alımlama Estetiği Bir Filmi Yeniden Okumak

Creative Commons Lisansı TRDizinlogo_live-e1586763957746.png